LOKALIZACJE

poniedziałek, 15 lutego 2016

Siad prosty

Siad prosty to jedna z podstawowych pozycji którą powinien znać każdy ćwiczący. Plecy powinny być mocno wyprostowane, łopatki ściągnięte, pilnujemy również odcinka lędźwiowego aby nie był zaokrąglony. Nogi skierowane są w przód, złączone, wyprostowane w kolanach, stopy point lub flex. Na przedstawionym zdjęciu mamy siad prosty podparty, ręce znajdują się z tyłu, wyprostowane, podpierają wyprostowany korpus. Pozycja ta jest bardzo często wykorzystywana jako wyjściowa do rożnych ćwiczeń rozciągających czy elementów choreograficznych.





wtorek, 9 lutego 2016

Toe Touch ( skok rozkroczny, poziomka)


Skok Toe Touch (skok rozkroczny, poziomka) najprościej mówiąc to wykonanie w skoku szpagatu poprzecznego ( tureckiego). Ręce powinny darzyć do dotknięcia stóp, dlatego należy lekko pochylić korpus do przodu. Kolana muszą być wyprostowane, a całe nogi silne i napięte. Duża pracę wykonuje również brzuch. Skok można wykonywać z trampoliny bądź bezpośrednio z podłogi.



Podpór przodem

 

        Kładziemy się na podłodze, przodem, ręce opieramy blisko barków o   podłogę, nogi proste. Unosimy całe ciało w górę aż do wyprostu w stawach łokciowych. Ciało powinno być w linii prostej, bez opadania bądź unoszenia miednicy. Podpór przodem bywa nazywany również pozycją " do pompki".

 

 


LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...